Skrivet av: toktassarna | 04 oktober 2017

illamående hundar skäller :(

Hundarna lyckades öppna skafferiet igår och stal all Lotus mat, ett par påsar godis, några ben och lite annat ätbart som förvaras där. Mina hundar var rejält fulla i magarna och jag såg en lååång natt framför mig. Men natten har varit lugn. Däremot har dagen tydligen INTE varit lugn 😦 Fick städa många högar när jag kom hem, kiss, bajs, spyor… Och de har skällt väldigt mycket under dagen 😦 Så himla tråkigt när allt gått så fint annars!

Att mina hundar stjäl mat är dock ingen nyhet precis. Det blir en tur till Ikea och köpa barnlås till skafferidörren nu för den här gången är jag helt säker på att det var stängt! Och har de lärt sig öppna den en gång lär det bli fler gånger. Och snart kommer de få upp locket till sin fodertunna med, det har de inte lyckats med hittills.

Skärmklipp.PNG

Kommentera

Kategorier

