Skrivet av: toktassarna | 18 augusti 2017

ensamma hundar

Vi är ju tillbaka i rutinerna med jobb igen och jag fortsätter hålla koll på hundarna från jobbet med Teamviewer som gör att jag kan styra min dator hemma från jobbet och alltså slå igång kamera, kolla på Audacity och jag tänker även att jag ska kunna skypea hem och prata med hundarna åxå men det har jag inte fixat än.

De är inte knäpptysta. Tyvärr. Men jag tycker ändå det är okej som det är nu. Såhär ser det ut idag:

Skärmklipp

På sex timmar skäller de alltså tre gånger, varje gång ca 3-4 minuter. Jag hoppas verkligen att grannarna står ut med det. Men jag undrar åxå lite vad de skäller på? Hör de något (att linjen är liiiite vågig mellan de stora vågorna är för att jag har musik på)? Ser gör de iaf inte eftersom jag har en grind till hallen.

Jag tänker att jag ska kolla om det är samma tid varje dag de skäller, men eftersom jag inte slår igång inspelningen samma tid varje dag är det svårt att veta. Man ser ju inte klockslag i Audacity.

Kommentera

Kategorier

